Структура навчального року:

Початок навчального року: 01.09.2023

Канікули:30.10.2023 - 05.11.2023 - осінні 30.12.2023 - 14.01.2024 - зимові 25.03.2024 - 31.03.2024 - весняні

Термін завершення навчальних занять: 30.05.2024

НАКАЗ від 31.08.2023 р. №83 Про визначення форми організації освітнього процесу у Сугарівській філії у 2023/2024 навчальному році

НАКАЗ від 01.09.2022 р. № 71 "Про організацію освітнього процесу в ліцеї у 2022/2023 навчальному році"

НАКАЗ від 31.08.2022 р. № 70 "Про затвердження та введення в дію Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти в ліцеї"

ПОЛОЖЕННЯ про дистанційну форму навчання

Протокол засідання педагогічної ради від 31.08.2022 р. № 1 "Підсумки 2022-2022 н.р. та планування 2022-2023 н.р."

Дистанційне синхронне навчання здійснюється на платформі ZOOM, асинхронне навчання - Google Classroom.Додатковий зв'язок з учнями та батьками: Viber, телефонний зв'язок.

Наказом МОЗ від 01.08.2022 р. № 1371 внесено зміни до:
Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ від 25.09.2020 р. № 2205 (далі — Регламент № 2205).
Визначено, що в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання в синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:
1–2 класів — 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 — по 20 хвилин;
3–4 класів— 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 — по 30 хвилин, або 4 — по 20 хвилин;
5–6 класів— 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 — по 35 хвилин, або 4 — по 25 хвилин;
7–9 класів— 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 — по 40 хвилин, або 4 — по 30 хвилин, або 5 — по 25 хвилин;
10-11 класів - 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 - по 35 хвилин, або 5 - по 30 хвилин, або 6 - по 25 хвилин.
Це передбачено новим п. 10 підрозділу «Вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання» Регламенту № 2205.

Правила поведінки під час онлайн–уроку:

1. Навчаємось за розкладом 2022-2023 навчального року.

2. Приєднуємось на уроки вчасно.

3. На аватарці фото учня, нік – його ім'я та прізвище.

4. Вмикаємо мікрофон і камеру, вітаємось та вимикаємо мікрофон.

5. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Коли починається обговорення, вчитель запропонує ввімкнути мікрофони учнів, які можуть відповісти на поставленні запитання.

6. Беремо участь у діяльності уроку.

7. Виконуємо завдання онлайн-уроку.

8. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку, дотримуватись культури спілкування.

9. Виконані роботи та завдання приймаються до встановленого часу (до наступного уроку, окрім випадків пов’язаних з форс-мажорними обставинами як відсутність світла, інтернету тощо). Роботи, що надіслані із запізненням, можуть не прийматись вчителем. Якщо обов'язкова робота виконувалась на онлайн-уроці, а учень був відсутній, учень не може претендувати на оцінку високого рівня за цю роботу.

10. Коли звучить сигнал повітряної тривоги, вчителі припиняють урок, повідомляють дітей про тривогу та необхідність сховатися в безпечному місці.

11. Після відбою повітряної тривоги в межах онлайн-уроку, повертаємося до уроку за розкладом.

12. Після завершення онлайн уроку, вийти з онлайн-трансляції, виконати вправи для відпочинку очей та руханку для тіла.

Всім приємного і успішного дистанційного навчання!

Розклад уроків на період дистанційного навчання

РОЗКЛАД УРОКІВ


для 1-4-х та 5 - 9-х класів Сугарівської філії комунального закладу «Сахновщинський ліцей №1»

Сахновщинської селищної ради Красноградського району Харківської області

на 20223/2024 навчальний рік

РОЗКЛАД УРОКІВ 2-4 КЛАСІВ

РОЗКЛАД УРОКІВ 5-9 КЛАСІВ


Інтернет-ресурси, які стануть у нагоді під час дистанційного навчання:

ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА ПІДРУЧНИКІВ

ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН

ІНТЕРАКТИВНЕ НАПОВНЕННЯ УРОКІВ

35 ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ - ДОБІРКА НУШ

Медіаграмотність та методична підтримка для вчителів

Методичні рекомендації "Організація дистанційного навчання в школі".

«Онлайк»– друге оновлене видання навчально-методичного посібника «Керівництво із соціально-педагогічного супроводу формування безпечної поведінки підлітків в інтернеті»

«Інтернет, який ми хочемо – посібник для учителів»

«Інтернет, який ми хочемо – посібник для підлітків»

Медіаграмотність у початковій школі

Кiлькiсть переглядiв: 2415